Polecane gazetkiBlack Friday 2017
Opinie o sieci Intermarché
Zaloguj się, aby dodać komentarz
S3 14264824 292833511097957 8525667993136753527 n
  • 13/06/2017
Choszczno, ul. 23 Lutego 4, to o tym supermarkecie chodzi
S3 14264824 292833511097957 8525667993136753527 n
  • 13/06/2017
Blokują odzewy na facebook
S3 14264824 292833511097957 8525667993136753527 n
  • 13/06/2017
Myślę że służba urzędu celnego czy straz graniczna szybciej zainteresuje się tą kobietą jak kierownictwo. Lekceważący stosunek do spraw to ich fiszka!
S3 14264824 292833511097957 8525667993136753527 n
  • 13/06/2017
Kerovntstvo "Intermarché Super", 73-200, m. Choszczno, ul. 23 lutego 4, ignoruje prawo polskie. Tu może pracować każdy. Przykładem jest Olena Kmin.
S3 14264824 292833511097957 8525667993136753527 n
  • 13/06/2017
W supermarkete "Intermarché Super", 73-200, m. Choszczno, ul. 23 lutego 4, pracuje Lena Kmin, оbywatelstwo Ukrainy, 44300, Lubiml, ul.Druzhby 21. Ta osoba nie może Przebywać w danej części Polski, роnieważ przecięła granicę po zezwolenju na przekraczanie granicy w ramach malego ruchu granicznego. Proszę wziąć to pod uwagę!
Default avatar
  • 05/06/2017
Zastanawiam się czy nie należało by tego zgłosić do PIP
Default avatar
  • 05/06/2017
Witam. Dzisiaj tj 05.06.17 około 17.30 tankowałem samochód na stacji inter Środa wlkp, Podjechał młody chłopak i lał paliwo do 5/6 litrowej butelki typu PET (po wodzie) zwróciłem mu uwage ze tak nie wolno, nie poskutkowało, nie dziwi mnie to klijent mógł nie wiedziec że tak nie wolnio ze grozi to małym bum!!!!!!!!!!!!!!!1. Ale zdziwiło mnie to iż obsługa stacji nie reaguje, patrzą przez szyby jak rozmawiam z młodym człowiekiem i nic. Płacąc za paliwo zwróciłem uwagę pracownikowi stacji że tak nie wolno, ze grozi to wybuchem, że są odpowiednie pojemniki do paliwa. Niestety zostałem potraktowany dość nieprzyjemnie, ale cóż mloda obsada stacji, bez wyobraźni. Zastanawia mnie jakie przeszkolenie przechodza ludzie pracujący w takim miejscu jak stacja paliw umiejscowiona przy markecie pełnym ludzi i w środku osiedla mieszkaniowego i na dodatek obok szkoły. Myslę po zachowaniu obsługi ze żadnego przeszkolenia nie mają a wiedzy na temat zagrożeń całkowicie. POPROSTU KPINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
S3 16195561 108772479635160 5941671792927705244 n
  • 06/05/2017
marhewki
S3 1524747 467278970049675 1024846044 n
  • 12/11/2016
WSZYSTO JEST OK TYLKO JEDNA SPRAWA WKURZA NIEWIEM CY TO JEST PANI PREZES CZY KIEROWNIK ALE PRZY WSZYSTKICH KLIJENTACH WYZYWA NA SPRZEDAWCZYNIE WULGARNIE BYŁAM DWA RAZY SWIADKIEM TAKIEGO ZDARZENIA TERAZ NAGRAM JAK COS TAKIEGO ZOBACZE I PRZESLE TAM GDZIE TRZEBA TA PANI POWINNA PRACOWAC W OBORZE I TAŻ NIE
Default avatar
  • SLAV
  • 12/11/2016
W poniedziałek nawiedzę IM w Kolbuszowej ponownie.Az do wyjaśnienia sprawy i pozbycia sie złodzieja ze stacji paliw!
Default avatar
  • SLAV
  • 12/11/2016
Piost Jestem po rozmowie z kierowniczką placówki IM w Kolbuszowej.Sprawa dotyczy nieudanej próby okradzenia mnie na waszej stacji paliw.Mail w tej sparwie wysąłłem do was jeszzce wczoraj.Ile bedę czekał?! 23 min 23 minuty temu Grupa Muszkieterów Dzień dobry. Proszę dodatkowo wysłać maila ze szczegółowymi informacjami na adres btarlowski@mousquetaires.com Sprawą zajmiemy się w poniedziałek. Prosimy o cierpliwość. 16 min 16 minut temu Piost Nie prosze ciebie...nie bede sie produkował dla waszego widzimisie.Mail z opisem otrzymaliscie wczoraj.Daje ci 5 min na odpowiedx albo publikuje całe zajscie.... 11 min 11 minut temu Grupa Muszkieterów Dziś nie mamy dostępu do tego maila wiec będziemy wdzięczni za skopiowanie skargi i przesłanie jej nawet przez Twittera. Bez tego trudno będzie nam odnieść się do sytuacji. Prosimy o wyrozumiałość. 2 min 2 minuty temu Piost To już wasz problem...ze złodziejami wiecej nie rozmawiam! 2 min 2 minuty temu Grupa Muszkieterów Chcemy wyjaśnić sprawę do końca. Proszę nam to umożliwić. Bardzo nam na tym zależy. zapis rozmowy z centrala.
Default avatar
  • SLAV
  • 12/11/2016
Na stacji paliw inter marche próbuja okradac klientów.Rozmawiam właśnie z siedzibą firmy za posrednictwem twittera.Mail w tej sprawie ze szczegółowym opisem zajscia wysłałem jeszcze wczoraj,a jedyna odpowiedź jekiej mi udzielono to...prosze napisać jeszcze raz!Żyd nie będzie mnie okradał i zwodził...dałem czas 5 min na rzetelne potraktowane.Czas minał!
Default avatar
  • Patryk
  • 16/10/2016
Duża kolejka, jedna kasa. Ochrona przy wejściu KAŻE wziąć koszyk na JEDNĄ bombonierkę. Pierwszy i ostatni raz w tym sklepie.
Default avatar
  • konrad
  • 11/10/2016
W związku z zaistniałą sytuacją która miała miejsce dnia 29. 09.16r. w sklepie Intermarche Giżycko chcieliśmy bardzo przeprosić Panią Karolinę. Taka sytuacja więcej się nie powtórzy. Sklep Intermarche.
Default avatar
  • Karolina
  • 29/09/2016
Przepraszam, nie dodalam ze byl to sklep INTERMARCHE GIZYCKO.
Default avatar
  • Karolina
  • 29/09/2016
Tragedia!!! Nie dosc,ze kasjer fatalny to i pan Ochroniarz ktory stal nad nim tez fatalny. Kasjer nie poczekal az klient przede mna sie spakuje i przez to zabral moje produkty a dziewczynka ukradla batona za co ja musialam zaplacic. Nie robilam afery od razu bo nie bylam pewna czy to moje produkty bo było ich dosc duzo. Po co ten ochroniarz skoro nic nie widzial a stal oparty o kase????? Nastepnym razem jesli moja noga tam przekroczy bede uważnie patrzec a znajomym napewno nie polecac waszego sklepu.
Default avatar
  • Monika
  • 16/07/2016
Oborniki śląskie najgorszy sklep w okolicy. Ciągle ceny ceny i ceny - różniące się na półce a przy kasie. Ogrom na kilku zakupach nawet 15zł się uzbiera minimum. Obsługa piekarni koszmarna . Panie nie wiedzą co sprzedają co robią i jak robią. Mięso ewidentnie czasami stare. Widać w kiełbasy pchane są stare resztki niesprzedanego mięska. Panie podnoszą upadające kiełbasy powrotem na haczyki lub w lady. Prawie za każdym razem Pani Ania bo tak ja nazywają. Na skalpie sami ukraińscy pracownicy co powoduje że nie mam kogo normalnego zapytać o produkt. Zostaje kolko ratunkowe do ochrony która o dziwo coś wie a nawet chyba lepiej się orientuje niż pracownicy. Kasy to porażka wolno i BARDZO NIEMIŁO. Jedna z kasjerek tylko agresywne odzywki a kolejna zamotana i żyjąca w swoim świeceie,,Ogólnie drogo i to bardzo a obsługa dno całkowite. Nie polecam i uważajcie na ceny bo już kilka razy nie zabrałam paragonu i wychodząc zmiarkowałam się że jest zła cena. Za drogo o prawie 30 -45 % w o oceniam negatywnia
Default avatar
  • Janek
  • 29/06/2016
Nie bardzo wiem jak wam napisać swoją uwagę związaną z motoryzacją. Jeżdżę samochodem tym samym od czterech lat i tankuję zawsze w tej samej stacji lub ich odpowiedników w Polsce. Skuszony ceną stacji InterMarche postanowiłem zatankować i oczy moje wprawiły się w osłupienie. Okazało się, że zatankowałem 8 litrów więcej (1 litr dodatkowo na 100 km przy 7-litrowym zużyciu). Zamierzałem zgłosić gdzie trzeba, ale doczytałem w internecie, że .... "NIK zwraca uwagę, że urzędy miar nie mają uprawnień do prowadzenia kontroli metrologicznej nowych dystrybutorów na stacjach paliw. Na podstawie przepisów ustawy o systemie oceny zgodności nowy dystrybutor paliwa podlega bowiem kontroli dopiero po dwóch latach, a dystrybutory gazu po roku. Z uwagi na obowiązujące przepisy nie można sprawdzić czy dystrybutory działają prawidłowo. " Pozdrawiam i będę monitował. Pozdrawiam i życzę miłych tankowań.
S3 1909966 994179810656032 8430836492918671653 n
  • 01/06/2016
A tekst ze Pani nie powiedziała dzień dobry czy do widzenia to jakieś jaja są... Po przejściu kilkuset ludzi przez kasę i takich dam jak ty nie chce się nawet patrzeć na to bydło...
S3 1909966 994179810656032 8430836492918671653 n
  • 01/06/2016
Małgorzata chyba nigdy nie pracowałas w markecie... Jak system nie chce przyjąć kodu to pracownicy nic z tym nie mogą zrobić, ale taka uparta baba jak ty tego nie zrozumie bo ona jest klientem i wymaga... To nie jest robienie w bambuko tylko zwykła pomyłka bo każdy może się pomylić...
Default avatar
  • Małgorzata
  • 23/05/2016
Produkty są dobre ale robienie w "bambuko" to przegięcie. Poprosiłam o rybę z farszem która była w cenie 16,99 za kg. Obsługa miłą mówię wszystko fajnie idę do kasy. Dobrze, że była kolejka. W międzyczasie spojrzałam co mi miła pani policzyła... całkiem co innego i droższego. Drodzy Państwo tak się nie robi. Zrobiłam jazdę w sklepie i tłumaczą się, że nie ma informatyka żeby kod zmienić. Wzięłam co chciałam ze względu na dzieci zapłaciłam drożej. Ale przychodzą do was starsi ludzie! Emeryci! Których nie stać na "darowanie złotówki" przy każdych zakupach. Ziarnko do ziarnka a później nie mają co włożyć do garnka.
Default avatar
  • Ewa
  • 02/05/2016
Kurczaka bez problemu wymienili ,ale nikt mamy nie przeprosił .
Default avatar
  • Ewa
  • 01/05/2016
Jestem ciekawa jak się zachowają!!!!Dzisiaj mama mi zadzwoniła że kupiła wczoraj kurczaka w intermarche w Brzegu. Takiego śmierdzącego kurczaka jeszcze nigy nie miała!I tak śliskiego! Już się dziwiła że przyniosła go z zaplecza zapakowanego,chociaż na sklepie ich nie brakowało! Mama ma 78 lat (czyżby miało go nie czuć i nie widzieć??) Biegła rano dzisiaj ale niestety święti i zamknięte. Dam znać jutro jaki będzie finał.
S3 12631561 202393516778608 3398238284890883446 n
  • 28/03/2016
PANI NIE POWIEDZIAŁA DZIEŃ DOBRY, ANI TAKŻE DO WIDZENIA... BRAK SZACUNKU!!!!!!!!!!! TA KASJERKA ZNIECHĘCIŁA MNIE DO ZAKUPU NA ZWYKŁEJ STACJI INTER MARCHE W ŚRODZIE WIELKOPOLSKIEJ..... BEZCZELNOŚĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Default avatar
  • Kamil
  • 20/03/2016
Zakupione szynki w sklepie w Ząbkowicach Śląskich było zepsute i śmierdziało a kiełbasa niby to zwierza prosto z wędzarni po dwóch dniach w lodówce spleśniała. Więc raczej omijam tą sieć sklepów .
Default avatar
  • Kamil
  • 20/03/2016
Zakupione szynki w sklepie w Ząbkowicach Śląskich było zepsute i śmierdziało a kiełbasa niby to zwierza prosto z wędzarni po dwóch dniach w lodówce spleśniała. Więc raczej omijam tą sieć sklepów .
S3 524815 164278690601624 5509648960449598821 n
  • 06/03/2016
Ciasto o nazwie "Pychotka" zakupione w Intrmarche przy ul. Batorego w Zielonej Górze w dniu 27.02.2016 było do nie zjedzenia, wykonane z nie świeżych produktów . Duży minus dla stoiska cukierniczego w tym sklepie.
Default avatar
  • magda
  • 02/12/2015
W intermarche w staliwej woli sprzedaja zepsute zabawki I nie chca uwzgledniac reklamacji. Zabawke zwrocilam na drugi dzien I reklamacja negatywnie rozpatrzona. Poziom obslugi zenujacy...
Default avatar
  • Grzegorz
  • 31/03/2015
W Giżycku to tragedia z obsługą na kasie głównej. Dwie panie blondynki totalnie olewają uwagi klientów i niedopatrzenie obsługi sklepu zwalają na barki klienta-czemu tam jeszcze pracują ? To niszczy wizerunek firmy i mnóstwo moich znajomych narzeka na obsługę. Niestety trzeba sprawdzać paragony , bo często ceny są nie zgodne z cenami na półkach. Tragedia !!!!!
S3 983829 1646757862218009 5611933247058229197 n
  • Karolina
  • 03/12/2014
Doroto jeśli po zakupie okazało się że zabawka jest popsuta trzeba było od razu iść z reklamacją bo oni mają prawo odrzucić te reklamacje po tak długim czasie. Doradzam następnym razem poproś obsługę sklepu o sprawdzenie sprzętu. Sama jesteś sobie winna za taką sytuacje. Niby konsumentowi przyznane są jakieś tam prawa ale ze sklepem nie wygrasz. Więc zanim skrytykujesz postaw się w ich sytuacji.
S3 1452314 575002129215358 1519294275 n
  • Sylwia
  • 01/12/2014
Natalio kasjerka miała racje i w każdym innym sklepie też nie powinni przyjąć karty. A w przypadku kontroli gdyby karta została przyjęta to kasjerka miałaby przerąbane.
Default avatar
  • dorota
  • 23/11/2014
NIE POLECAM W TYM SKLEPIE KUPOWANIA ZABAWEK DLA DZIECI PONIEWAŻ KUPIŁAM POPSUTY PISTOLET NIE SPRAWDZIŁAM W SKLEPIE PONIEWAŻ NIE MIAŁAM BATERII W DOMU SIĘ OKAZAŁO ŻE NIE DZIAŁA PRZY OKAZJI GDY JECHAŁAM NA ZAKUPY 7 DNI PÓŻNIEJ OKAZAŁO SIĘ ŻE GO NIE PRZYJMĄ PONIEWAŻ DZIECKO NIBY GO POPSUŁO TYLKO WCALE NIE BYŁO ŚLADÓW UŻYWANIA A KIEROWNICZKA NAWET NIE WYSZŁA NA SKLEP OBSŁUGA TEŻ NIE MIŁA NIE POLECAM
Default avatar
  • Mat Mar
  • 06/11/2014
informatycy to tępe pały nie umieją wprowadzić dobrych cen na towar, odpowiedzialni za dział zamieniają etykiety żeby była inna cena na kasie a zarobki to 600zł za 100h A ponoć okupacja ...owska minęła FIRMA INTERMARHE TO ŻENADA OKRADA KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW ZAL MI TEGO PAJACA Z LESZNA CO SAM ROBIŁ NA WARZYWACH A TERAZ ZGRYWA PAJACA
Default avatar
  • Mat Mar
  • 06/11/2014
informatycy to tępe pały nie umieją wprowadzić dobrych cen na towar, odpowiedzialni za dział zamieniają etykiety żeby była inna cena na kasie a zarobki to 600zł za 100h A ponoć okupacja ...owska minęła FIRMA INTERMARHE TO ŻENADA OKRADA KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW ZAL MI TEGO PAJACA Z LESZNA CO SAM ROBIŁ NA WARZYWACH A TERAZ ZGRYWA PAJACA
Default avatar
  • Mat Mar
  • 06/11/2014
informatycy to tępe pały nie umieją wprowadzić dobrych cen na towar, odpowiedzialni za dział zamieniają etykiety żeby była inna cena na kasie a zarobki to 600zł za 100h A ponoć okupacja ...owska minęła FIRMA INTERMARHE TO ŻENADA OKRADA KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW ZAL MI TEGO PAJACA Z LESZNA CO SAM ROBIŁ NA WARZYWACH A TERAZ ZGRYWA PAJACA
Default avatar
  • Mat Mar
  • 06/11/2014
informatycy to tępe pały nie umieją wprowadzić dobrych cen na towar, odpowiedzialni za dział zamieniają etykiety żeby była inna cena na kasie a zarobki to 600zł za 100h A ponoć okupacja ...owska minęła FIRMA INTERMARHE TO ŻENADA OKRADA KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW ZAL MI TEGO PAJACA Z LESZNA CO SAM ROBIŁ NA WARZYWACH A TERAZ ZGRYWA PAJACA
Default avatar
  • Agnieszka
  • 24/10/2014
DO NATALI W tym przypadku kasjerka miała rację. Wnioskuję iż owa karta jest Twojego męża, a to oznacza że tylko ON może nią płacić. Nikogo nie bedzie interesować to że to jest Twój mąż, i że macie wspólne konto, gdyż każda karta jest imienna. Wiem bo mam doświadczenie w handlu. Najpierw powinnaś się rozeznać w temacie, a dopiero potem się żalić na necie jaka to przykrość Cię spotkała.
S3 229625 458147770931203 302687346 n
  • Natalia
  • 21/10/2014
W sklepie w Sławnie kasjerki myślą że są tam Bogiem i carem, zrobiłam zakupy i płace kartą Pani na to że jest to nie moja karta i że nie mogę zapłacić nią. Tłumacze że mamy z mężem jedną kartę i konto jest wspólne. nie że nie moge i koniec. Kolejka się powiększa ludzie patrzą jak na złodzieja ochroniarz już leci a ona dalej przy swoim. I jeszcze mówi że policje wezwie. Szok . Brak słów.
S3 10306734 584142488351088 2415135099954613584 n
  • Danuta
  • 10/10/2014
Chciałam zapytać,dlaczego do rachunku są dobijane towary ,których nie ma w koszyku?A są na wydruku fiskalnym.Mnie w czoraj nabito piersi kurczaka -4,37.Moze to mało,ale od każdego klienta to pokazna kwota..A mojej znajomej mnozono 2 razy.bo brała dużo.D L A C Z E G O????
Default avatar
  • jan
  • 04/10/2014
Obsługa na stoisku z ciastami w Mławie dno!!! Starsza kobieta pracująca chyba za kare! odburkiwanie stojąc tyłem, lekceważenie klientów . kiedys robiłem zakupy tam często i zauważyłem "chęć i zaangażowanie" tej kobiety oburzenie innych klientów ale kiedy powiedziała do mnie " niech Pan nie pokazuje mi PALUCHAMI" uznałem ze NIGDY więcej tam nie zrobię zakupów!!!taka osoba nie powinna pracować!!
S3 264582 554127594663517 214811409 n
  • Piotr
  • 13/06/2014
Chciałem kupic płyty z poliwęglanu w Pszczynie. Są ale duże, na pytanie czy przetną na połowę - NIE i pocałuj mnie w d...., Jak taką dużą wsadzę do samochodu osobowego? Obsługa w Pszczynie to dno....!, zaopatrzenie też liche, polskie kierownictwo i polscy pracownicy, pisałem do centrali jakieś 2 miesiące temu odpowiedzi ZERO. Co dodać BADZIEWIE.
Default avatar
  • Marcin
  • 03/06/2014
fajne sklepy, trochę ich miało, niemniej może będzie więcej :-)
Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.