Brak gazetek
O sieci Intermarche
Intermarche - walka o niskie ceny
Intermarche to franczyzowa sieć supermarketów spożywczych. Marka Intermarche jest francuską siecią handlową prowadzoną przez niezależnych przedsiębiorców, którzy stworzyli Grupę Muszkieterów. Historia powstania marki sięga 1969 roku, kiedy to Jean-Pierre Le Roch odłącza się od grupy Leclerc jednocząc wokół siebie 92 niezależnych handlowców, z którymi wspólnie otwiera centra dystrybucyjne Ex Offices de distribution. W 1973 roku, w ramach rebrandingu powstaje Intermarche, a wraz z nią tworzy się międzynarodowe zrzeszenie niezależnych handlowców, czyli Grupa Muszkieterów. W 1980 roku Muszkieterowie wprowadzają jednolite stawki dla żywności sprzedawanej na wagę, tym samym stając się kreatorami cen artykułów spożywczych we Francji. Ważnym momentem w istnieniu marki było wprowadzenie katalogu przez Intermarche o nazwie L’Argus de la distribution, w którym klienci mogli porównać ceny ok. 2000 produktów oferowanych przez różne sklepy spożywcze, było to coś na zasadzie porównywarki cenowej, a dzisiejszej gazetki.
W 1988 roku pojawia się pierwszy sklep poza granicami kraju macierzystego - w Hiszpanii. Trzy lata później, podążając za obowiązującymi trendami, niezależni przedsiębiorcy otwierają pierwszy dyskont towarowy oferujący produkty w bardzo niskich cenach. Kolejne sklepy Intermarche powstają w Belgii i Portugalii. W 1993 roku grupa przedsiębiorców decyduje się na zakup okrętu rybackiego, stając się w ten sposób pierwszym armatorem świeżego rybołówstwa we Francji. Grupa Muszkieterów otworzyła w 1996 roku centrum logistyczno-zakupowe w Poznaniu. Pierwszy supermarket Intermarche powstał w Zielonej Górze w 1997 roku. Dokładnie 5 lat później powstaje Fundacja Muszkieterów, której celem jest pomaganie ludziom w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. W 2003 roku Intermarche świętowało otwarcie setnego marketu w Polsce. Intermarche prowadzi również działalność prospołeczną polegającą na budowie placów zabaw dla dzieci, zbieraniu i zachęcaniu do oddawania krwi, czy zbieraniu karmy dla bezdomnych zwierząt. Supermarkety mają na swoim koncie kilka prestiżowych nagród takich jak: Laur Klienta - w kategorii “Odkrycie Roku” (2009 r.), Godło Jakości Obsługi (2010 r.), Sieć Detaliczna Roku (2010 r.), Superbrand - w kategorii “Sieci handlowe i usługowe w Polsce” (2012 r.).
Gazetki promocyjne, katalogi i produkty dostępne w Intermarche
Znakiem firmowym Grupy Muszkieterów jest symbol walki o niskie ceny. W celu informowania klientów o atrakcyjnych ofertach Intermarche prowadzi gazetki. Supermarkety posiadają bogaty asortyment produktów spożywczych, artykułów chemicznych, przemysłowych, kosmetycznych oraz szeroki wybór marek własnych. W gazetkach promocyjnych francuskiej sieci Intermarche znajdziemy podstawowe produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. Atutem sieci supermarketów jest własna wędzarnia, masarnia, piekarnia oraz cukiernia. Na stronie Intermarche w zakładce “Atelier” znajdują się przepisy, które możemy przygotować przy pomocy produktów znajdujących się w gazetkach promocyjnych. Intermarche to jakość, świeżość i gwarancja niskiej ceny
Najbliższe sklepy sieci Intermarche
Godziny otwarcia | Adres | |
---|---|---|
09:00 - 20:00 | Pajęczno, ul. Kościuszki 78 | Zobacz sklep na mapie |
Opinie o sieci Intermarche
Zaloguj się, aby dodać komentarz